Поширені запитання

Які можливості є в кабінеті магазину?

Відтепер магазином можна повністю управляти з кабінету:

  • оперативно вносити зміни до магазину;
  • додавати на сайт товари та співпрацювати з дизайнерами щодо ідей інтер’єрів та просування вашого бренду;
  • розміщувати інформацію про послуги та вакансії вашого магазину;
  • писати статті про тренди, новинки та ваші досягнення, щоб тримати в курсі ваших покупців;
  • керувати запитами від клієнтів та підтримувати якісний зворотний зв'язок із покупцями в зручний для них спосіб. 

Алгоритм роботи на сайті простий та адаптивний. Отже, керувати особистим кабінетом можна як із комп’ютера, так і зі смартфона.

У майбутньому система користування сайтом буде вдосконалюватися, і магазини отримають нові можливості для роботи, аналітику та маркетингові інструменти.

Як налаштувати кабінет магазину?

Коли ви вже маєте зовнішню картку із загальними відомостями про ваш магазин і доступ до особистого кабінету, можете змінювати інформацію у блоках опису.

  1. Для цього перейдіть у розділ “Налаштування магазину”. Зверніть увагу на те, що назву магазину та посилання на ваш сайт змінює тільки адміністратор сайту “Аракс”. Тож, ці поля вже є заповненими. Інші поля налаштувань магазину також уже попередньо заповнені. Ви можете їх або дозаповнювати, або редагувати.
  2. Далі оберіть хештеги, які відповідають тематиці вашого магазину – це допоможе користувачам під час пошуку зрозуміти чим саме займається магазин. Рекомендуємо використовувати до п’яти хештегів.
  3. Оберіть країни виробників ваших товарів та бренди із запропонованого переліку. Зауважте, що пошук у полях із випадними списками можна також вводити вручну.
  4. Якщо необхідний бренд відсутній у списку, скористайтеся полем "Додати інший бренд". Введіть його назву та завантажте логотип. Детальніше про додавання нового бренду дивіться у інструкції до розділу “Запити на бренди”.

Тепер переходимо до головного зображення вашого магазину.

  • У зовнішній картці з загальними відомостями про магазин адміністратор сайту завантажить попередньо надане вами зображення. Але в розділі “Налаштування магазину” ви зможете змінити його у будь-який момент.
  • Зауважте, що це зображення користувачі сайту будуть бачити, якщо клікнуть на ваш магазин на карті-схемі торговельного центру та на прев’ю самого магазину.
  • Також це зображення буде відображатися як головне фото магазину. Тож, для того, щоб воно мало якісний вигляд, дотримуйтеся рекомендацій щодо формату та розміру.

Наступний крок – додавання номерів телефонів, за якими з вами можуть зв’язатися клієнти. Ви можете додати до чотирьох різних номерів.

Далі опишіть переваги свого магазину, щоб краще презентувати його клієнтам. Ви можете додавати необмежену кількість переваг. Для цього натисніть “Додати перевагу” Важливо пам’ятати, що сайт “Аракс” є двомовним. Отже, заповнюйте інформацію в розділах і українською, і російською мовами.

У блоці “Загальна інформація” додайте тему магазину та його опис. Усі обов’язкові для заповнення поля в цьому розділі позначені зірочками. Простежте, щоб мова теми й опису відповідала тій, що вказана у відповідному полі.
Ми рекомендуємо робити опис вашого магазину коротким, але інформативним.

Після заповнення інформації про магазин, переходьте до зовнішнього оформлення.

  • Завантажте до галереї фото або відео магазину. Це додаткова нагода краще презентували його клієнтам.
  • Кожне зображення має відповідати специфічним вимогам. Користуйтеся рекомендаціями щодо форматів та розмірів, щоб фотографії на головній сторінці мали якісний вигляд.

Також ви маєте змогу додати відео про магазин. На сайт дозволено завантажувати відео, які попередньо були розміщені на YouTube:

  1. Відкрийте відео на YouTube.
  2. Скопіюйте це посилання та вставте у поле “Посилання на відео”. Не забудьте завантажити прев’ю до відео. Це зображення має відповідати вимогам формату і розміру, а також передавати тему ролику. Зауважте, що без фото прев’ю ваше відео не буде збережене. В іншому разі система рандомно обере кадр із відео, що погіршить його зовнішній вигляд на головній сторінці магазину.
  3. Ви можете завантажити максимум вісім фото або відео магазину. Зверніть увагу на характеристики кожного блоку у блоці “Галерея”.
  4. Розташування фото та відео на головній сторінці магазину може бути горизонтальним, вертикальним та повторюваним. Після того, як до галереї додані необхідні зображення та відео, збережіть зміни.

Тепер продивіться головну сторінку вашого магазину. Усю інформацію ви можете змінити в будь-який момент.

Як додавати бренди?

Магазини можуть використовувати тільки ті бренди, які заявлені в договорі співпраці з мережею торговельних центрів “Аракс”.

Але що робити, якщо ви забули вказати бренд або почали співпрацювати з новим?

Усе просто – ви можете додати його.

  1. У полі “Бренди” оберіть ті, з якими співпрацює ваш магазин. Якщо ви не знайшли потрібного бренду у випадному списку, скористайтеся полем “Додати свій бренд”.
  2. Введіть назву бренду. Оскільки сайт “Аракс” є двомовним, заповнюйте інформацію українською та російською мовами. Простежте, щоб мова тексту відповідала тій мові, яка зазначена в описі поля. Винятком є назви англійською.
  3. Далі завантажте логотип. Чітко дотримуйтеся рекомендацій щодо розміру та формату зображення.

Попередимо, що кожен запит проходить модерацію, тому додавання відбувається не одразу.

Як зрозуміти, що ваш бренд доданий до загального списку?

Для цього перейдіть у розділ “Запити на бренди”.

Якщо додавання дозволено, то цей бренд уже з’явився в переліку доступних, і ви можете використовувати його у відповідному полі в розділі “Налаштування магазину”, під час додавання шаблону в розділі “Шаблони групи товарів” та під час додавання товару в розділі “Товари”.

Якщо додавання бренду ще перебуває на модерації або не дозволене адміністратором сайту, ви побачите відповідну інформацію у “Списку запитів”.

Як користуватися розділом “Імпорт товарів”, та завантажувати інформацію про товари за допомогою формату XML?

Це значно швидше, ніж заповнювати потрібні поля вручну в розділі “Товари”. В XML-файлах міститься основна інформація про товар: його категорія, назва, характеристики, артикул, фото та інше. Зазначимо, що розділ “Імпорт товарів” призначений для використання здебільшого фахівцями відділу програмного забезпечення вашої компанії. Якщо ви вже маєте XML своїх товарів – відкоригуйте його відповідно до вимог нашої документації. Ознайомитися з нею ви можете у блоці “Подивитися документацію”. Тут ви побачите призначення основних тегів при імпорті файлів в XML форматі та приклади. У таблиці “Приклади та призначення основних тегів при імпорті в XML” вказані теги, які необхідні для написання документа. Давайте детально розберемо кожен із них. Тег Цей тег описує можливі значення кодування, а саме windows-1251 або UTF-8. Тег З цього тегу має починатися опис файлу імпорту Цим тегом починайте опис груп товарів, а цим – закінчуйте Зверніть увагу на приклад того, як у файлі має бути прописаний опис групи товарів. Куртка Abc clothes Scoperandom-HH Тут указується унікальний порядковий номер групи у файлі імпорту – ID групи. А також перелік атрибутів, за якими буде проводитися групування (var_param_id). Ви можете вказати один або два атрибути. Атрибути мають бути обов'язковими до заповнення (у списку атрибутів позначаються таким тегом True) та мають відповідати ID категорії товарів відповідно до списку атрибутів. Також, звертаємо увагу, що групування товарів відбувається тільки в межах однієї категорії третього рівня. Далі ви бачите основні теги для опису товарів та послуг. – Так має починатися опис блоку імпортованих товарів 1225 - Це - прив'язка до групи товарів, яка описана в переліку груп. Як ідентифікатор використовуйте ID групи. Якщо групування не використовується, цей блок не передається. – З цього тегу починається опис блоку товарної позиції. Тут указується унікальний порядковий номер товару у файлі імпорту (його ID), за яким надалі буде виконуватися оновлення цієї позиції. Назва_товару – це поле є обов’язковим та має містити назву вашого товару. ID_категорії_на_порталі - ID_категорії_на_порталі – це унікальний ідентифікатор категорії порталу, у якій буде опубліковано цей товар після імпорту. Це поле обов'язкове до заповнення, а з усіма категоріями можна ознайомитися в розділі "Список категорій". Тут ви можете обрати, до якої категорії третього рівня прив’язати свій товар. ID_бренда – Далі ви бачите приклад того, як правильно прописувати ID бренду у файлі імпорту. З повним списком брендів ви можете ознайомитися в розділі "Список брендів". Тут міститься назва компанії-виробника. Ці дані ви також заповнюєте в розділі “Налаштування магазину”. Якщо ви не знайшли відповідного бренду в цьому списку, можете залишити заявку на його додавання через особистий кабінет. Скористайтеся полем “Додати інший бренд” та відстежуйте його статус у розділі “Запити на бренди”. Повернемося до прикладів тегів при імпорті XML-файлів. Ціна_гривня – Використовуйте цей тег, щоб прописати ціну товару в гривнях. Це – обов'язкове поле. Посилання – У такому вигляді оформлюйте посилання на зображення позиції. Це поле також обов'язкове до заповнення. Можна додавати декілька зображень. Кожне інше зображення оформлюємо як указано вище. Код(Артикул) – Це код товару (або артикул). Країна_виробник – Це поле, у якому зазначається країна-виробник товару, воно також є обов'язковим до заповнення. Ознайомитися з усім списком країн ви можете в розділі "Список виробників". Це каталог усіх можливих країн, де виготовляються ті чи інші товари. Якщо ви не знайшли в списку потрібної країни-виробника, зверніться до адміністрації сайту. Розберемо детальніше тег для опису значення атрибуту (характеристики) товару та його значень. 1. Якщо використовуються атрибути та їхні значення зі списку атрибутів, то опис виконується так: значення атрибуту Значення "id" у ньому є ідентифікатором атрибуту на порталі, "value-id" – це ідентифікатор значення атрибуту. Назва атрибуту та значення не є обов'язковими до заповнення. Достатньо вказати "id" та "value-id". Атрибути мають відповідати id категорії згідно зі списком атрибутів. А саме, якщо атрибут належить до категорії None, то його також можна використовувати в будь-якій категорії будь-якого рівня. Якщо атрибут належить до категорії першого рівня, то його також можна використовувати для категорій другого і третього рівнів, які входять у цю категорію першого рівня. Якщо атрибут належить до категорії другого рівня, то його можна використовувати і для категорій третього рівня, які входять у цю категорію другого рівня. Якщо атрибут належить до категорії третього рівня, то його можна використовувати тільки для цієї категорії 3 рівня. 2. Якщо ви не знайшли необхідного значення атрибуту, то можете створити власний: три У цьому разі потрібно вказати “id” атрибуту зі “Списку атрибутів”, “extra” вказати своє значення атрибуту,”name” - назву атрибуту зі “Списку атрибутів” вказувати необов’язково 3. Якщо ви не знайшли необхідного атрибуту, то можете створити власний атрибут та власні значення атрибуту. У такому разі доповніть тег параметрами "type" та "extra". Зокрема, доступні такі типи: type="text" extra="" – Значення за замовчуванням. Це не типізований атрибут. Обидва ці параметри не обов'язкові. type="integer" extra="4" – Це атрибут із цілими числами. Усім новим значенням атрибуту обов'язково потрібно вказати параметр "extra". Зверніть увагу, що вказувати необхідно тільки цілі числа. type="decimal" extra="42.5" – Це атрибут із дробовими числами. Для всіх нових значень атрибуту обов'язково потрібно вказати параметр "extra" (для цілих або дробових чисел). type="color" extra="#f5ef42" – Це атрибут із кольорами. Для всіх нових значень атрибуту обов'язково потрібно вказати параметр "extra". А кольори мають бути вказані тільки у hex форматі. type="texture"еxtra="https://i.pinimg.com/originals/05/be/a9/05bea9e9077e6c5f32d56a624c7a6535.jpg" – Це атрибут із текстурами. Для всіх нових значень атрибуту також обов'язково потрібно вказати параметр "extra". Зверніть увагу, що необхідно давати тільки посилання на зображення. Зауважимо що власні атрибути не будуть використовуватися при фільтрації товарів. Нижче у прикладах ви також бачите тег для опису товару Опис_товару. Це поле є обов'язковим. Наявність – Також пропишіть наявність товару. Значення «склад», «available» або «true» відповідає статусу товару «В наявності в обох ТЦ», значення «false» – статусу «Під замовлення», значення «hodosovka» – статусу «В наявності в ТЦ Ходосовка», значення «kolcevaya» – статусу «В наявності в ТЦ Кільцева». Якщо в цьому полі порожньо – товар буде імпортовано в статусі «Немає в наявності». Завершіть опис блоку позиції цим тегом – Цей тег використовуйте для завершення опису блоку імпортованих товарів та послуг. – Та вставте цей тег наприкінці опису файлу імпорту. Зауважимо, що додаткову інформацію про товар кожен клієнт заповнює індивідуально в особистому кабінеті. Зверніть увагу, що поля, які не описані в цій документації, ігноруються під час імпорту. Тому не додавайте теги, які не вказані в документації. Теги з розділів, які ми щойно продемонстрували, допоможуть вам підготувати документ формату XML. Але, якщо у вас виникають додаткові запитання, зверніться до прикладу кодування файлу, який описаний на цій сторінці в розділі “Приклад”. Повернемось до завантаження документів у форматі XML. Додайте посилання на XML файл у цьому полі та натисніть кнопку “Завантажити”. Нижче на цій сторінці ви будете бачити список подій імпорту своїх товарів. У майбутньому це дасть змогу відстежувати стан завантаження файлів. Важливо пам’ятати, що файли XML завантажуються на сайт не одразу. Їхнє завантаження відбувається по черзі щодня, починаючи з десятої хвилини після опівночі. Для того, щоб дізнатися, на якому етапі перебуває ваш файл, скористайтеся списком подій імпорту. У цьому списку відображається інформація про те, коли почав та закінчив завантажуватися файл, скільки об’єктів було створено та оброблено, скільки знайдено помилок та оновлено товарів. Деталі помилки описуються у спливаючому вікні “Логи”. Якщо у вас все-таки залишилися запитання, можете поставити їх фахівцям “Аракс” та отримати консультацію щодо роботи в розділі “Імпорт”.

Як створювати колекції товарів на сайті?

  1. Зайдіть до розділу “Колекції”.
  2. Натисніть кнопку “Створити колекцію”.
  3. Вкажіть назву колекції, яку плануєте сформувати. Наприклад, “Обідня група”. Зверніть увагу, що сайт “Аракс” є двомовним, тому заповнювати інформацію необхідно українською та російською мовами.
  4. Далі пропишіть артикул – для кожної колекції він окремий. У разі потреби додайте відсоток дисконту на колекцію. Він буде додатково зменшувати загальну ціну всіх товарів.
  5. Пам’ятайте, що дисконт нараховується на кінцеву ціну товару – акційну, якщо є акційна ціна, і базову – у разі відсутності акційної ціни.
  6. Після заповнення поля дисконту переходьте до опису колекції. Простежте, щоб мова тексту відповідала тій мові, яка зазначена в описі поля.
  7. За допомогою панелі поля опису ви можете відредагувати свій текст – обрати шрифт і формат, вирівняти текст, тощо.
  8. Наступний крок – завантаження фото до галереї колекції. Максимально їх може бути вісім. Дотримуйтеся рекомендацій щодо формату та розміру зображення, тоді фото матимуть якісний вигляд.
  9. Нижче зі списку доданих вами на сайт товарів оберіть ті, які будуть представлені в цій колекції. Зазначимо, що для формування колекції потрібно два та більше товарів.
  10. У списку товарів колекції на цій сторінці ви будете бачити мініатюру та назву продукту, артикул, звичайну та акційну ціну, наявність і статус товару.
  11. Зауважимо, що у разі, коли товар закінчився або недоступний, він автоматично зникне з колекції. Відповідно автоматично буде змінюватися ціна всієї колекції.

Зверніть увагу на те, що той самий товар може бути розміщений у кількох колекціях. Таким чином, на сторінці колекції буде відображено кілька варіантів комплектів, у яких бере участь цей товар.

Кожен товар, який доданий до колекції, отримує спеціальну вкладку “Колекції”. Побачити її можна в полі опису на сторінці товару.

Тепер клієнти можуть замовляти колекцію з декількох товарів в один клік.

Повернемося до головної сторінки розділу “Колекції” в особистому кабінеті.

  • Тут ви можете керувати колекціями – видаляти, приховувати, публікувати або редагувати їх.
  • Також є можливість фільтрувати колекції, щоб пришвидшити їхній пошук в особистому кабінеті.
  • Для цього в полі “Пошук” введіть назву або артикул колекції та натисніть кнопку “Застосувати фільтр”. Після цього ви побачите інформацію про знайдений товар у списку.
  • Натисніть кнопку “Скинути фільтр”, якщо збираєтеся шукати колекцію за іншими характеристиками.

Як додавати нових користувачів, які будуть працювати в особистому кабінеті вашого магазину?

  1. Перейдіть до розділу “Менеджери”.
  2. Щоб додати нового користувача, натисніть кнопку “Додати менеджера”.
  3. У спливаючому вікні “Картка менеджера” введіть прізвище, ім’я та по-батькові користувача.
  4. Додайте його емейл. Зверніть увагу, що після збереження інформації у “Картці менеджера” ви не зможете відредагувати електронну пошту користувача.

Отже, якщо користувач змінить емейл після реєстрації на сайті, вам доведеться повторно додати його в розділі “Менеджери”. Або менеджер може змінити пошту через особистий кабінет. Детальніше про це йдеться у інструкції до розділу “Відомості та безпека”.

  1. Повернемося до заповнення “Картки менеджера”.
  2. Вкажіть посаду нового користувача.
  3. У полі “Доступи менеджера” оберіть розділи, з якими він зможе працювати. Наприклад, “Товари”, “Замовлення”, “Пости” або інші.
  4. Після того, як ви натиснете кнопку “Відправити запрошення”, на електронну пошту користувача надійде лист із посиланням для встановлення паролю.

Усе, що треба зробити новому менеджеру, – перейти за цим посиланням і створити індивідуальний пароль для входу до особистого кабінету. Зауважимо, що пароль не має бути надто простим чи загальновживаним, або дублювати емейл.
Якщо менеджер введе такий пароль, система не дозволить його створення та запропонує спробувати прописати пароль ще раз.

Ми просимо наших клієнтів уважно поставитися до створення паролів. Надійні паролі необхідні для того, щоб ваш особистий кабінет був захищеним, адже у майбутньому планується підключення послуг білінгу.

Тепер давайте повернемося на головну сторінку розділу “Менеджери”.

  • У “Списку менеджерів” ви будете бачити перелік людей, яким надали доступ до особистого кабінету магазину. Тут вказана інформація про всіх менеджерів, а також їхній статус – тобто, активність в особистому кабінеті.
  • У цьому списку ви маєте змогу активувати, видалити або деактивувати менеджера. А також редагувати інформацію про менеджера та змінювати блоки і дозволи його доступів.
  • Кількість доданих менеджерів – необмежена.

Як клієнт може зробити запит на ту чи іншу послугу через розділ "Запити послуг"?

Усі послуги, які пропонують магазини, зібрані у відповідному розділі на сайті “Аракс”.

Тут можна обрати тип послуги, наприклад, індивідуальне виготовлення меблів, пошиття текстильно-гардинових виробів, дизайн-проєкт інтер’єру, тощо.

У кожному з цих розділів міститься опис типу послуги та перелік магазинів, які її надають. Зверніть увагу, що у блоці “У кого замовити” клієнт може не тільки ознайомитися з деталями послуги, а й порівняти умови її надання в різних магазинах.
Саме тому ми рекомендуємо вам не ігнорувати поля “Переваги” під час заповнення інформації в розділі “Послуги”. Це дасть замовнику змогу оцінити плюси вашого магазину та обрати саме його.

Як клієнт може залишити запит на послугу через сайт?

  1. У блоці “У кого замовити” він визначається з магазином, натискає кнопку “Відправити запит” і заповнює відповідну форму.
  2. Також клієнт може перейти на сторінку вашого магазину та відправити запит безпосередньо через неї.
  3. Коли клієнт відправить запит на послугу, заявка на неї з’явиться у вашому особистому кабінеті у розділі “Запити послуг”.
  4. Менеджер побачить дату та час запиту, ім’я, номер телефону та електронну пошту клієнта, а також назву послуги, якою він зацікавився.
  5. Після того, як ви зв’язалися з клієнтом указаним телефоном або поштою та уточнили деталі запиту, натисніть кнопку “Опрацювати”.

Усі запити на послуги ви можете фільтрувати за статусом або шукати за назвою, емейлом, телефоном або ім’ям клієнта.

  1. Для того, щоб фільтрувати запити, перейдіть на головну сторінку розділу.
  2. Оберіть статус послуги – “новий” або “готово”.
  3. Натисніть кнопку “Застосувати фільтр”. Також ви можете фільтрувати запити на послуги, ввівши необхідну інформацію у поле “Пошук” та натиснувши кнопку “Застосувати фільтр”.
  4. Якщо ви хочете знову бачити повний список запитів послуг – натисніть “Скинути фільтр”.

У разі, якщо у вас є необроблені або нові запити, ви будете бачити повідомлення про їхню кількість в меню. Це допоможе вчасно обробляти запити від ваших клієнтів.

Як працювати у розділі "Мої пости"?

Зайдіть у розділ та натисніть кнопку “Додати пост”.

Почнемо з оформлення тексту: 

  1. Введіть назву посту (вона має відповідати темі публікації). Зверніть увагу, що сайт “Аракс” є двомовним. Отже, назва і текст вашого матеріалу мають бути написані українською та російською мовами.
  2. Із запропонованих варіантів оберіть категорію, якій відповідає тема публікації. Їх може бути декілька.
  3. У поле “Контент посту” введіть текст статті. Простежте, щоб мова тексту відповідала мові, яка вказана в описі цього поля. Ми не виставляємо обмежень щодо обсягу матеріалів. Але рекомендуємо, щоб текст мав від двох-трьох тисяч символів та, головне, був цікавий для читача.

Опції на панелі в полі “Контент посту” дають змогу редагувати текст: 

  • Тут ви можете обрати розмір шрифту.
  • Виділити певний фрагмент курсивом або жирним, підкреслити або перекреслити текст.
  • За потреби вирівняйте текст за лівим чи правим краєм, по центру або за шириною.
  • Також виділений фрагмент можна оформити у вигляді цитати.
  • Ви можете пронумерувати або промаркувати текст.
  • Також можна змінити колір тексту.
  • Можна вставити гіперпосилання в текст.
  • Щоб додати фотографію з вашого комп’ютера, натисніть на іконку з фото.
  • Вставити у текст відео можна за допомогою опції – для цього додайте у поле URL-рядок ролику.

Тепер перейдемо до візуального оформлення вашого допису.

Завантажте прев’ю до матеріалу. Це зображення будуть бачити користувачі сайту, коли гортатимуть сторінку з усіма статтями.

Також додайте основне зображення. Щоб ілюстрації до вашої статті мали якісний вигляд, дотримуйтеся рекомендацій щодо формату та розміру зображення. Оберіть варіант зображення – високий (1218x352) або широкий (1054x596). Залежно від цього буде відрізнятися зовнішній вигляд статті на сайті.

Після того, як ви оформили свій текст, можете зберегти його до чернеток або опублікувати.

Зверніть увагу, що перед публікацією всі дописи проходять модерацію. Тому текст з'явиться на сайті не одразу.

Побачити статус своїх матеріалів ви можете на головній сторінці розділу “Мої пости”.
У списку постів навпроти кожного матеріалу вказаний його статус: “На модерації”, “Відхилено”, “Опубліковано” або “Чернетка”.

Опубліковані матеріали будуть потрапляти до розділу “Статті” та виводитися на головній сторінці в блоці “Свіжі статті нашого центру”. Також на цій сторінці можна побачити кількість переглядів допису та опубліковані раніше статті, вподобати матеріал або поділитися ним у соцмережах.

Як додати послуги, що надаються вашим магазином?

Якщо ваш магазин не тільки продає товари, а й надає певні послуги, наприклад виготовлення за індивідуальними розмірами, монтаж, примірка тощо, скористайтеся цим розділом, щоб детально описати їх.

  1. Для цього перейдіть у розділ “Послуги”.
  2. Натисніть кнопку “Додати послугу”.
  3. Укажіть назву послуги. Зверніть увагу, що сайт “Аракс” є двомовним. Отже, заповнюйте інформацію у розділах і українською, і російською мовами. Простежте, щоб мова тексту відповідала тій, що вказана у відповідному полі.
  4. Далі оберіть із запропонованого переліку тип вашої послуги. Це дає змогу згрупувати схожі послуги, які надають магазини, в окремий блок. А покупці можуть зручно та швидко знайти потрібну, скориставшись на сайті цим розділом.

Крім того, інформація про послуги, які надає ваш магазин, буде відображатися на головній сторінці магазину.

Тут клієнт також може ознайомитися з переліком послуг та надіслати запит на будь-яку з них.

Повернемося до опису ваших послуг в особистому кабінеті.

  1. У цьому полі додайте опис вашої послуги. Простежте, щоб мова тексту відповідала тій, що вказана у відповідному полі.
  2. Далі додайте переваги послуги. Це необов’язкові поля. Однак ми рекомендуємо зазначити мінімум одну перевагу, щоб клієнт розумів, чим відрізняються однакові послуги того чи іншого магазину, та міг обрати саме вас.

Розділ “Послуги” на сайті має блок “У кого замовити”. Тут клієнт може не тільки ознайомитися з деталями послуги, а й порівняти умови її надання в різних магазинах.

Переваги послуги, які ви додаєте в особистому кабінеті, відображаються в розділі “Чому в нас”. Саме тут клієнт може оцінити плюси вашого магазину та обрати саме його.

Повернемося до особистого кабінету. Останнє, що залишилося зробити, – завантажити зображення послуги до галереї. Дотримуйтеся рекомендацій щодо формату, розміру та дозволу фотографії або картинки. Так ваше зображення матиме якісний вигляд під час збільшення прев’ю. Максимально дозволена кількість зображень – чотири.

Далі збережіть зміни.

Тепер послуга опублікована на сайті “Аракс” та на головній сторінці вашого магазину. Ви можете керувати своїми послугами – редагувати або видаляти їх. Для цього перейдіть на головну сторінку розділу “Послуги”, та скористуйтеся полями у списку послуг.

Як завантажити інформацію про ваш товар на сайт вручну?

  1. Відкрийте розділ “Товари”.
  2. Натисність кнопку “Додати товар”.
  3. Вкажіть наявність товару. Наприклад, він може бути доступний в одному або двох торговельних центрах “Аракс”, недоступний або бути на складі.
  4. Заповніть поле “Артикул” – це внутрішній ID вашого товару.
  5. Якщо ви маєте низку шаблонізованих товарів, ми рекомендуємо використовувати функцію “Шаблон”. Це дає змогу згрупувати однакові товари з різними опціями та частково автоматизувати заповнення деяких полів у розділі “Товари”. Детальніше про створення шаблонів ми розповідаємо у інструкції про розділ “Шаблони групи товарів”.
  6. Тепер вкажіть ціну товару. Зверніть увагу, що поля, які відмічені зірочкою, є обов’язковими для заповнення. За потреби ви можете вказати акційну ціну товару та дату, до якої триває пропозиція. Після закінчення цього терміну ціна автоматично зміниться на початкову.
  7. Далі виберіть категорію вашого товару, починаючи з першої. Випадні списки в кожному полі допоможуть додати ваш товар у потрібну рубрику.
  8. Вкажіть назву товару. Оскільки сайт “Аракс” є двомовним, заповнюйте інформацію українською та російською мовами. Простежте, щоб мова тексту відповідала тій мові, яка зазначена в описі поля.
  9. Далі оберіть країну-виробника товару.
  10. Додайте бренд з випадного списку. Якщо необхідний бренд відсутній у цьому переліку, скористайтеся полем “Додати інший бренд”. Введіть його назву двома мовами. Винятком є назви англійською мовою. Далі завантажте логотип, дотримуючись рекомендацій щодо формату та розміру зображення.
  11. Зауважте, що товар з брендом, який перебуває на модерації, залишиться в чернетці і не буде доступний для публікації. Детальніше про додавання нових брендів ми розповідаємо у інструкції до розділу “Запити на бренди”.
  12. Додайте опис товару. Простежте, щоб мова тексту відповідала мові, яка вказана в описі цього поля. Опції на панелі в полі “Опис товару” дають змогу редагувати текст.
  13. Наступний крок – завантаження до галереї фото вашого товару. Дотримуйтеся рекомендацій щодо формату та розміру зображення – тоді воно матиме якісний вигляд. Також ви маєте змогу додати відео про товар. На сайт дозволено завантажувати відео, які попередньо були розміщені на YouTube.
    Відкрийте відео на YouTube. Скопіюйте це посилання та вставте у поле “Посилання на відео”. Не забудьте завантажити прев’ю до відео. Це зображення має відповідати вимогам формату і розміру, а також передавати тему ролику.
  14. Зауважте, що без фото прев’ю ваше відео не буде збережене. Ви можете завантажити максимум вісім фото або відео товару, скориставшись функцією “Додати елемент у галерею”. Якщо завантажилося зайве зображення – видаліть його.
  15. Після заповнення необхідної інформації у блоці “Основне”, перейдіть до блоку “Догляд та сертифікати”.
  16. Пропишіть поради з догляду за цією групою товарів. Не забувайте, що текст має бути заповнений українською та російською мовами у відповідних полях.
  17. За наявності сертифікатів якості додайте їх окремим файлом.
  18. Напишіть назву сертифіката двома мовами в цих полях.
  19. Натисніть кнопку “Завантажити файл”, оберіть його на вашому комп’ютері та натисніть кнопку “Зберегти сертифікат”. Зверніть увагу на рекомендації щодо формату та розміру файлу. Зауважимо, що поля в цьому розділі є необов’язковими, але рекомендовані до заповнення.
  20. Далі перейдіть до блоку “Характеристики”. Пам’ятайте, що перед заповненням характеристик обов’язково потрібно обрати категорію третього рівня в розділі “Все про товар”.
  21. Звертаємо вашу увагу, що список обов’язкових і необов’язкових характеристик товару буде змінюватися залежно від обраної категорії третього рівня. Поля мають підказки, за допомогою яких можна обрати одне або декілька значень.
  22. Щоб спростити пошук потрібного атрибута, рекомендуємо користуватися ручним вводом. У разі, якщо ви не виявили необхідних характеристик або типу фільтру вашого товару, надайте цю інформацію адміністрації сайту “Аракс”. Тоді відповідні характеристики будуть оперативно внесені на сайт, і ви зможете користуватися ними.
  23. За бажанням можете заповнити – блок “Рекомендовані товари”. У ньому оберіть рекомендовані товари із раніше доданих. Після вибору товару потрібно натиснути кнопку "Додати товар". У разі потреби цю процедуру можна повторити.
  24. Коли ви заповнили поля в усіх обов'язкових блоках, опублікуйте товар, і він з’явиться на сайті.

У разі, якщо ви заповнили не всі обов’язкові поля, система пропонуватиме перевірити та виправити помилки.

Поверніться у попередні розділи та заповніть необхідну інформацію.

Зазначимо, що ви можете керувати своїми товарами – приховувати, публікувати, редагувати, видаляти або копіювати їх:

Для цього перейдіть у блок "Товари".
Зазначимо, що в разі, коли ви копіюєте товар, вся інформація про нього переноситься до чернетки. Тому у скопійованому товарі обов’язково змініть артикул та інші параметри, які не відповідають його характеристикам. Зробити це доведеться вручну.

Також ви можете фільтрувати всі додані товари:

  • Для цього перейдіть до головної сторінки розділу.
  • Оберіть категорію, якій відповідає необхідний товар. Зверніть увагу, що шукати товар ви можете як за однією, так і одночасно за кількома категоріями. Також фільтрувати товар можна окремо за наявністю, назвою або артикулом.
  • Коли ви вказали необхідні параметри, натисніть кнопку “Застосувати фільтр”.
  • Після цього ви побачите інформацію про знайдений товар у списку.
  • Натисніть кнопку “Скинути фільтр”, якщо збираєтеся шукати товари за іншими характеристиками.

Як і навіщо створювати шаблони групи товарів?

Якщо ви маєте низку шаблонізованих товарів, ми рекомендуємо створити для них окремий шаблон.
Це дасть змогу згрупувати однакові товари з різними опціями.

Наприклад, такий шаблон можна створити для однакових матраців, які розрізняються за розміром та кольором.

Також створення шаблонів дасть змогу витрачати менше часу на роботу в розділі “Товари”, та частково автоматизувати заповнення деяких полів.

Отже, почнемо створювати шаблон.

  1. Перейдіть до розділу “Шаблон групи товарів”.
  2. Натисніть кнопку “Додати шаблон”.
  3. Оберіть відповідність вашого товару до запропонованих категорій першого, другого та третього рівня за допомогою випадного списку.
  4. У полі “Кількість опцій у товарі” оберіть відповідний рядок. Система пропонує варіанти для товарів з, наприклад, різним стилем, розміром, матеріалом або кольором, відповідно до обраної вище категорії третього рівня.
  5. Виберіть один із цих варіантів у полі “Атрибут”. Це поля, які обов’язкові для кожного блоку. У разі, якщо ви не виявили необхідних характеристик або типу фільтру вашого товару, надайте цю інформацію адміністрації сайту “Аракс”. Тоді ці опції будуть оперативно внесені на сайт, і ви зможете використовувати їх під час роботи у розділі “Шаблони групи товарів”.
  6. Далі вкажіть назву товару. Зверніть увагу, що сайт “Аракс” є двомовним. Тому заповнюйте інформацію українською та російською мовами.
  7. У наступному полі оберіть країну виробника.
  8. Вкажіть бренд товару з випадного списку. Якщо ви не знайшли необхідного бренду, скористайтеся полем “Додати інший бренд”. Введіть його назву українською і російською мовами, та завантажте логотип. Чітко дотримуйтеся рекомендацій щодо розміру та формату зображення. Детально про те, як дізнатися, що ваш бренд доданий до списку, ви можете у інструкції до розділу “Запити на бренди”.
  9. Наступний крок – додавання опису шаблону товару. Простежте, щоб мова тексту відповідала тій мові, яка зазначена в описі поля. Ці поля не є обов’язковими. Однак, заповнивши їх, ви спростите роботу в розділі “Товари”. Адже, обираючи певний шаблон, інформація про виробника, бренд та інші відомості будуть підтягуватися автоматично.
  • Тепер завантажте до галереї фото або відео шаблону групи товарів.
  • Дотримуйтеся рекомендацій щодо формату та розміру зображення.
  • Зауважимо, що зображення, розміщене у розділі “Шаблони групи товарів” можливо змінити у розділі “Товари”.
  • Зверніть увагу на те, що завантажені до шаблонів фото будуть підтягуватися до товару. Однак, якщо під час заповнення інформації у розділі “Товари” ви додасте хоча б одне фото, то на сторінці шаблонізованого товару на сайті буде відображатися саме воно, а не зображення з розділу “Шаблони групи товарів”.
  • Зазначимо, що ви маєте змогу додати до галереї не тільки фото, а й відео до шаблону.
  • На сайт дозволено завантажувати відео, які попередньо були розміщені на YouTube: Відкрийте відео на YouTube. Скопіюйте це посилання та вставте у поле “Посилання на відео”. Не забудьте завантажити прев’ю до відео. Це зображення має відповідати вимогам формату і розміру, а також передавати тему ролику.
  • Ви можете завантажити максимум вісім фото або відео товару, скориставшись функцією “Додати елемент в галерею”. Якщо завантажилося зайве зображення – просто видаліть його.

Після заповнення інформації у блоці “Все про товар”, перейдіть до розділу “Догляд та сертифікати”. Тут пропишіть поради з догляду за цією групою товарів.

Не забувайте, що текст має бути заповнений українською та російською мовами у відповідних полях.

За наявності сертифікатів якості додайте їх окремим файлом: 

Щоб зробити це, натисніть кнопку “Завантажити файл”, оберіть його на вашому комп’ютері та натисніть кнопку “Зберегти сертифікат”. Зверніть увагу на рекомендації щодо формату та розміру файлу. Також напишіть назву сертифікату двома мовами у цих полях. Зауважимо, що ці поля є необов’язковими, але рекомендовані до заповнення.

Тепер збережіть зміни.

У разі, коли ви щось пропустили, система запропонує перевірити помилки.

Якщо ви заповнили усі обов’язкові поля, ваш шаблон з’явиться в особистому кабінеті у розділі “Товари”.

Під час додавання нового товару у блоці “Шаблони” ви побачите його у випадному списку. Якщо ваш товар представлений в одному варіанті, поле “Шаблон” використовувати не потрібно.

Також важливо пам’ятати, що під час роботи в розділі “Товари” шаблон не застосовується, коли у цього продукту відсутні варіанти, тобто пов’язані товари. Зверніть увагу на те, що якщо ви обирали шаблон для цього товару, то категорії у ньому змінювати не потрібно. У разі, коли ви щось пропустили, система запропонує перевірити помилки.

Зауважте, що у розділі “Шаблони групи товарів” ви також можете фільтрувати всі додані шаблони:

  1. Для цього перейдіть до головної сторінки розділу.
  2. Оберіть категорію, якій відповідає необхідний товар. Зверніть увагу, що починати обов’язково з першої категорії та поступово рухатися до другої та третьої. Зверніть увагу, що шукати товар ви можете як за однією, так і одночасно за кількома категоріями.
  3. Далі натисніть кнопку “Застосувати фільтр”. Після цього ви побачите інформацію про знайдений шаблон у списку. Окремо ви можете скористатися полем пошуку та знайти товар за його назвою.
  4. Натисніть кнопку “Скинути фільтр”, якщо збираєтеся шукати шаблон за іншими характеристиками.

Як розміщувати вакансії свого магазину?

На сайті “Аракс” ви можете розміщувати вакансії свого магазину.

Зверніть увагу, що йдеться лише про ті вакансії, які відкриті в межах торговельних центрів “Аракс”.

  1. Відкрийте розділ та натисніть кнопку “Розміщення вакансії”.
  2. Укажіть назву вакансії та суму заробітної плати.
  3. Пропишіть вимоги до кандидата та умови роботи.
  4. Заповніть поле опису вакансії та додайте графік роботи.

Усі поля в цьому розділі позначені зірочками. Це означає, що вони є обов’язковими до заповнення.

Оскільки сайт “Аракс” є двомовним, заповнюйте інформацію українською та російською мовами. Простежте, щоб мова тексту відповідала тій мові, яка зазначена в описі поля.

Тепер збережіть вакансію. Перейдіть на головну основну сторінку розділу. Тут ви побачите всі вакансії, які раніше опублікували:

  • Ви можете керувати вакансіями, наприклад, відредагувати або видалити.
  • Також опубліковані вакансії можна відправляти до архіву. Це дасть змогу зберегти відгуки від шукачів, які ви отримали.
  • Коли ви отримали відгук на вакансію, то можете подивитися інформацію, яку надав кандидат – його контактний номер, емейл, супровідний текст. А також завантажити резюме.
  • Для того, щоб бачити, які відгуки ви вже переглянули, скористуйтеся опцією “Опрацювати”. Усі опубліковані вакансії, які відкриті в торговельному центрі, будуть відображатися у блоці “Вакансії”.

Функціонал розділу “Відомості та безпека".

Кожен менеджер, у якого є доступ до особистого кабінету магазину, має індивідуальну сторінку, де може змінити адресу своєї електронної пошти та пароль для роботи на сайті. А також – налаштувати отримання повідомлень на емейл.

Якщо вам потрібно змінити електронну пошту: 

  1. У полі “Адреса електронної пошти” введіть свій емейл.
  2. Також вкажіть поточний пароль, який ви використовуєте для входу в особистий кабінет.
  3. Натисніть кнопку “Оновити емейл”.

Щоб змінити пароль свого облікового запису: 

  1. Перейдіть у блок “Зміна паролю”.
  2. У полі “Введіть старий пароль” вкажіть той, який зараз використовуєте для входу в особистий кабінет.
  3. У наступному полі введіть новий пароль. Та повторіть його. Тепер ваш пароль змінений.

Також ви можете налаштувати сповіщення, які будуть надходити на електронну пошту менеджерів:

  1. Для цього натисніть кнопку “Додати нову адресу”. Ви побачите спливаюче вікно “Картка повідомлень”, саме тут відбувається налаштування сповіщень.
  2. Додайте емейл, куди будуть надходити повідомлення, у це поле.
  3. У полі “Про що повідомляти” оберіть інформацію, яка буде надходити на електронну пошту. Можна додати один або декілька типів сповіщень для однієї адреси. Це “Запити зв’язку”, “Замовлення”, “Запити послуг” або “Відгуки”.
  4. Збережіть зміни. Тепер ви можете бачити список усіх електронних адрес для повідомлень та інформацію, яка надходить на них.

Зауважимо, що дозволено додавати необмежену кількість електронних адрес, куди надходитимуть сповіщення.

Також можна редагувати емейли та типи повідомлень.
Давайте розберемося, що робити у разі, коли ви забули пароль та не можете увійти до свого облікового запису: 

  1. Щоб змінити пароль, скористуйтеся актуальною прив’язкою до електронної пошти.
  2. Під час входу до облікового запису на сайті “Аракс” введіть свій емейл та натисніть кнопку “Забули пароль”.
  3. Далі дотримуйтеся рекомендацій щодо зміни паролю, які надійдуть у листі на ваш емейл.

Як працювати з розділом "Замовлення"?

Тут ви будете бачити всі замовлення, які клієнти зробили через сторінку товару.

Коли покупець вивчив характеристики та обрав товар на сторінці, то може одразу замовити його.
Для цього він натискає кнопку “Придбати” та заповнює форму зв’язку. Після того, як покупець оформив та відправив замовлення, воно з’являється в розділі “Замовлення” у вашому особистому кабінеті.

У цьому розділі менеджер бачить усі деталі замовлення. А саме – дату створення, тип замовлення та назву товару, який хоче придбати покупець. Також тут відображається кількість замовленого товару, артикул, коментар до замовлення та дані покупця – його ім’я і телефон.

Після того, як ви зв’язалися з клієнтом та уточнили деталі замовлення, натисніть кнопку “Опрацювати”. Тоді автоматично з’явиться час і дата, коли замовлення опрацьоване.

Усі замовлення – опрацьовані або нові – відображаються у списку. У разі, якщо у вас є необроблені або нові запити, ви будете бачити повідомлення про їхню кількість в меню. Це допоможе вчасно обробляти запити від ваших клієнтів.

Зверніть увагу на те, що ви можете фільтрувати їх за статусом і типом. Для цього оберіть статус (“новий” або “оброблений”) і тип замовлення (“товар” або “колекція”). Натисніть кнопку “Застосувати фільтр”. Зауважимо, що відфільтровувати товари можна як за двома опціями (“Статус” і “Тип”) одночасно, так і лише за однією.

Також ви можете скористатися полем “Пошук”, щоб відфільтрувати товари за назвою чи артикулом. Якщо ви знову хочете бачити весь список замовлень, натисніть кнопку “Скинути фільтр”.

Хочемо звернути вашу увагу на те, що розділ “Замовлення” з часом буде змінюватися та доповнюватися додатковими опціями. Наприклад, у ньому з’явиться група замовлень, переписка з клієнтом, історія та статуси замовлень. Це дасть змогу магазинам більш обширно працювати зі своїми клієнтами.

Як працювати з розділом "Запит зв'язку"?

Запит клієнт здійснює через сторінку магазину на сайті, натиснувши кнопку “Задати питання”.

 У цій формі клієнт прописує своє ім’я, електронну адресу та телефон, тему і текст запитання.

Після відправлення цей запит з’явиться у вашому особистому кабінеті у блоці “Питання до магазину”. У переліку запитань до магазину ви побачите інформацію про запит. А саме – дату додавання запитання та дані, які клієнт заповнив у формі.

Тепер ви можете працювати із запитом. Залежно від інформації, яку надіслав клієнт, магазин має змогу відповісти на запитання, і клієнт отримає відповідний лист на свій емейл, або проігнорувати його (наприклад, якщо повідомлення має рекламний характер).

Зверніть увагу, що всі запити ви можете фільтрувати за статусом або за допомогою поля “Пошук”.
Для цього оберіть статус запиту (“новий”, “готово” або “відхилено”) або введіть у поле пошуку дані клієнта (ім’я, телефон, емейл) чи назву запитання. Натисніть “Застосувати фільтр”.
Якщо ви знову хочете бачити весь перелік запитань до магазину, натисніть кнопку “Скинути фільтр”.

Не хвилюйтеся, що якийсь із запитів залишиться неопрацьованим. Якщо ви матимете необроблені запити на послугу, зв'язок чи замовлення, вони будуть відображатися на панелі особистого кабінету У разі, якщо у вас є необроблені або нові запити, ви будете бачити повідомлення про їхню кількість в меню. Це допоможе вчасно обробляти запити від ваших клієнтів.