Складові затишку від HOLZ

02.07.2021

Складові затишку від HOLZ

Поділитися:

1123

Невіднятною частиною будь-якого будинку або квартири є двері та підлогове покриття. Саме вони створюють обов’язковий базис будь-якого приміщення та формують в ньому затишок. Про те, як розвивається сегмент даних товарів, а також нові для України продукти, розповіла Юлія Крот, керівник салону HOLZ в ТЦ АРАКС.

-Які основні тенденції в теперішній час ви відзначаєте в сегменті підлогового покриття та дверей?

Серед трендів цього та найближчого року – двері прихованого монтажу та вінілові підлогові покриття. Практичність підлоги з вінілу важко переоцінити. Їх основними якостями є: міцність, теплота, можливість укладки на стяжку з підігрівом, стійкість до вологи, варіативність способів монтажу, а також, шикарна колірна гамма від дерев’яного декору до тих, що копіюють камінь. Також, потрібно відзначити екологічність даного виду покриття, що без сумнівів робить сьогодні вініл головним трендом.
Якщо говорити про двері, то зараз популярні конструкції прихованого монтажу, котрі дозволяють використовувати різні типи обробки, не тільки шпон та фарбування, а й HPL, фарбоване скло, дзеркало, натуральний камінь, шкіру та багато іншого. Такі двері можуть бути змонтовані під стелю без верхньої поперечки короба, що, напевно, перетворить будь-який інтер’єр у розкішний простір та додасть об’єму приміщенню.


-Яким критеріям повинна відповідати дана продукція та як це відображається у ваших товарах?

Наших покупців, перш за все, цікавить екологічність та надійність. Тому, увесь товар в салонах Holz відповідає сертифікатам якості та екології. Своєю чергою, наш асортимент ретельно відбирається та складається переважно з провідних європейських та українських брендів. В додаток, дизайнери цих брендів піклуються про естетичність та актуальність своєї продукції. Кому не хочеться придбати новинку? Усім! Виходячи з цього, для нас важливо представити в салонах «гарячі» новинки фабрик та ексклюзив. Так би мовити, порадувати свого покупця.

-Який асортимент представлений у вас та що з’явилося в цьому році

Задумуючи формат салонів нашої мережі, ми припускали забезпечити своїм клієнтам великий та комфортний вибір. Виходячи з цього, в асортименті Holz представлені:
            міжкімнатні двері: приховані, фарбовані, шпоновані, ламіновані двері та з масиву дерева;
            скло-металеві та алюмінієві розсувні перегородки;
            вхідні двері різного цінового сегмента;
            ламінат та вінілова підлога, котрі ми самі імпортуємо з Європи (що досить важливо – більша частина його
             є в наявності на наших складах);
            паркетна, інженерна та масивна дошка;
            різні стінові панелі;
            аксесуари (дверні ручки, плінтуса, підкладки, матеріали для укладки підлоги, паркетна хімія).

-Як ви оцінюєте рівень попиту на вашу продукцію в поточному році?

На цей момент, на нашому ринку спостерігаються проблеми з сировиною, як результат – маємо великі затримки за термінами виготовлення продукції. Це стосується як дверей, так і підлогового покриття. Тому, зараз найбільшим попитом починає користуватися товар, котрий є в наявності. Якщо раніше при виборі товару першочерговим параметром був колір/дизайн/зовнішній вигляд, то зараз покупці відштовхуються від того, чи є товар в наявності на складах.

-Які позиції або колекції в теперішній час найбільш зажадані та чому?

В міжкімнатних дверях популярні простота та лаконічність. Це можуть бути приховані або гладкі щитові двері. Як правило, ці лінійки представлені у багатьох виробників. Серед прихованих дверей можна виділити такі бренди як: Secret Doors, Sensa, Wakewood. Найбільший попит мають вінілова підлога та водостійкий ламінат, який максимальну кількість часу не пропускає через своє замкове з’єднання та не змінює своєї геометрії при впливі вологи. Популярні декори з максимально реалістичною структурою дерева, під бетон, плитку.
Також, дедалі частіше отримуємо запити на ламінат з HPL покриттям, що не дивовижно: по зносу з ним що може конкурувати. Така підлога максимально комерційний клас зносу 34 \ АС6 та алюмінієвий замок, який дуже потужний на розрив.

-В яких об’єктах/проєктах використана ваша продукція? З якими дизайнерами ви співпрацюєте?

Ми активно співпрацюємо з більше ніж 300 дизайнерами та архітекторами по всій Україні. Це як великі студії та бюро: ЗРОБЛЕНО, Alterhaus, Чесний ремонт, Tomkin Design, Project Space, AR Design, так і дизайнери, що працюють самостійно. Зокрема, наша паркетна дошка інстальована в фірмових магазинах Nike. Також, виключно наш ламінат використовується в житловому комплексі у квартирах з готовим ремонтом Snandart One. І цей список можна продовжувати довго.

-Ваша компанія турбується про своїх клієнтів та заздалегідь замовляє топові моделі. Які переваги дає дизайнерам та покупцям наявність багатого асортименту на вашому складі?

Так, Holz достатньо давно розвиває свою складську програму. Ми намагаємося тримати топові позиції на складі, причому, це стосується як дверей (міжкімнатних, прихованих, вхідних), так і ламінату та вінілової підлоги. Це, звичайно ж, дуже зручно для наших клієнтів та партнерів. Адже терміни постачання та встановлення продукції значно зменшуються й з’являється впевненість у тому, що час ремонту не буде затягнуто, з чим зараз зіткнувся наш ринок.

-Які варіації дизайнерських рішень з застосуванням вашої продукції зараз найбільш популярні?

Наприклад, це двері під стелю в поєднанні з прихованим плінтусом, або дуже популярні зараз приховані двері в стінових панелях. Також, часто замовляють індивідуальні фарбування паркету, які ми можете виготовити як у лаку, так і в маслі, при цьому – в палубі, ялині та щитовому паркеті. Такі індивідуальні фарбування дуже актуальні в тих випадках, коли клієнт вже обрав плитку та необхідно влучити в колір. Все це використовується в класичному інтер’єрі, який ніколи не втрачає своєї актуальності.

-Розкажіть докладніше про можливості навчання дизайнерів та прорабів, які надає ваша компанія?

Ми постійно відстежуємо віяння світового ринку підлогового покриття, щорічно відвідуємо провідні світові виставки, та бачимо куди прямує ринок. Безумовно, намагаємося цьому відповідати. І ми прийшли до того, що багато наших партнерів все ще не володіють повною інформацією про такий, достатньо новий продукт для України, як вінілова підлога. Тому, вирішили виправити це. Для цього збираємо усіх охочих та проводимо невеликі мінінавчання, розповідаємо, який вініл буває, його особливості, сильні та слабкі сторони, як з ним працювати й т.д. Це максимум тієї інформації, яка потрібна саме дизайнерам та прорабам.

-Як ви оцінюєте рівень представленості українських компаній, що реалізують підлогові покриття та двері в Інтернеті?

Таких компаній дуже багато, особливо, зараз, в період локдаунів та карантинів, все більше уваги стало приділятися саме продажу в інтернеті. Але, на нашу думку, все має бути збалансовано. Актуальна схема – це омніканальність або симбіоз сильного онлайну з офлайн магазинами. Клієнт повинен мати можливість, з однієї сторони, шукати та обирати в інтернеті, отримуючи для цього максимум інформації, а з другої – дивитися товар «наживо» в салонах.

-Які переваги для вас та замовників дає Мережа в роботі?

Для нас мережа – це можливість бути представленими у великих містах, популяризації та пізнаваності бренду, можливість зниження витрат на одиницю товару внаслідок економії на витратах по стимулюванню збуту. Централізація та залучення кваліфікованих спеціалістів дозволяють досягнути більш високого рівня управління всією комерційною діяльністю компанії. А для клієнтів той факт, що ми являємося мережею, підвищує довіру до нашої компанії в порівнянні з окремими торговельними точками. Для наших партнерів – будівельних компаній та дизайн-студій, що працюють в Україні, мережева компанія є чудовим стратегічним партнером.

-Дайте вашу оцінку нового сайту ТЦ «Аракс» у вигляді маркетплейсу, на якому представлений не тільки увесь асортимент товарів в ТЦ, а й послуги дизайнерів?

Даний ресурс почав свою роботу нещодавно, і пройшло небагато часу, щоб можна було говорити про це предметно. В цілому, можна сказати, що маркетплейси – це завжди цікаво як для замовників (покупців), так і для виконавців (продавців). Зараз користувачі отримали доступ до інформації про товари магазинів, що працюють в ТЦ. Є поняття асортименту, цінової політики, категорії товару, які можна придбати в ТЦ «Аракс».
На підставі всього цього, відвідувач сайту може прийняти рішення про поїздку та подальше відвідання тих або інших салонів. Та й додавання послуг дизайнерів – це дуже зручний та корисний інструмент.

-Наскільки даний формат цікавий та ефективний для вашої роботи?

Поки що, ми маємо невеликий досвід роботи у такому форматі. Проте, я думаю, що це буде плюсом для нас, оскільки, для успішної роботи в такому форматі у нас є все: великий вибір, гарні умови та висока якість товару.