Дизайнер інтер'єру авторської студії дизайну Kravtsova Design Людмила Кравцова розповіла як зараз трансформується ринок і наскільки велике значення має Мережу.
- Розкажіть про те, як змінюються послуги дизайнерів інтер'єрів і які основні тренди на ринку спостерігаються зараз?
Нині дизайн інтер'єру дуже затребуваний на ринку. Замовниками виступають люди, які розуміють, що їм необхідно правильно спланувати будинок, квартиру або громадське приміщення. При цьому вони цінують свій час і розуміють, що є професіонали, які впораються з ремонтом краще, врахують всі побажання і якісно укомплектують їх проєкт. Саме такі люди звичайно ж звертаються до дизайнерів. В принципі, сьогодні вже складно уявити цікаві об'єкти, виконані без дизайну, по суті, будь-який проєкт потребує дизайнера - це однозначно.
Якщо говорити про тренди, то основною з них, звичайно ж мінімалізм. У моді практичні форми та спокійні відтінки. Також користується популярністю сучасна класика, Ар-деко в поєднанні з сучасною класикою. Хоча, українські клієнти в більшості випадків однозначно люблять економити: хочуть швидко, якісно і недорого. Ну а стиль це вже залежить від конкретної людини, бо у кожного свій смак.
- Як часто замовники хочуть виконати дизайн комплексно?
У нашій практиці порядку в 80% випадків затребуваний комплексний підхід. І це цілком зрозуміло. Адже дизайн інтер'єру якраз передбачає комплексний підхід до всіх. Тут не йдеться конкретно про стіни, як правило, враховується все: меблі, стіни та техніка, кухні та інші нестандартні за габаритами вироби йдуть замовні, м'які меблі нерідко можна замовити зі стандартних позицій, але знову ж таки колір оббивки та тд, теж нерідко йдуть під замовлення.
- У ваших проєктах дизайн створений з урахуванням меблів?
Звичайно, в більшості випадків ми комплектуємо і підбираємо в інтер'єрі все: плитку, сантехніку, фарбу, меблі та тд. Тому підбираємо предмети інтер'єру для своїх замовників. Залежно від проєкту, вивчаємо асортимент безлічі магазинів, оскільки неможливо зупинитися на одному якомусь салоні. Зазвичай це: Аракс і інші.
- Як часто для цього ви користуєтеся пошуком в Інтернеті? Наскільки це зручно для вас?
Ми практично завжди починаємо з інтернету і перевірки наявності товару в магазині. А потім вже дивимося товар «в живу», адже часто все одно матеріали краще побачити, бо колір товару на фото і в готовому виробі, як правило, відрізняється.
Ще ми дуже активно користуємося соціальними мережами. Інтернет дає нам великі переваги, оскільки клієнт завжди може вибрати підходящий для нього стиль дизайну, дизайнера до свого смаку і напрямку, подивитися блог і побачити як він веде робочий процес. Тому зараз практично всі дизайнери активно ведуть свої соціальні сторінки та в Мережі можна побачити дуже багато реклами дизайну інтер'єрів. Все це призводить до того, що конкуренція серед дизайнерів дуже велика.
- Дайте вашу оцінку нового сайту ТЦ «Аракс» у вигляді маркет-плейса, на якому крім всього асортименту товарів будуть представлені та послуги дизайнерів?
Хоч сайт все ще знаходиться в роботі та поки не весь функціонал представлений, можна поставити 7 +. А у якості побажання, хотілося б, щоб галерея проєктів була більш практичною у використанні та завантаженні проєктів.