15-17 червня поточного року, у Києві пройшла міжнародна баєрська виставка Furniture of Ukraine Business Expo. У ході заходу, керівник відділу маркетингу торговельної мережі «Аракс» Надія Мишко представила доповідь на тему: «Реалізація меблів у 2021 розі в розрізі профільного ТЦ. Інструменти, тренди, можливості». У своєму виступі, експерт поділилася дослідженнями про стан ринку в Україні та перерахувала фактори, що стимулюють продаж меблів у теперішній час.
У ході презентації, Надія Мишко виділила поточні негативні тенденції та поділилася практичними підходами, які можуть їх компенсувати.
За її словами, головною тезою 2021 є «Правильне інформування клієнта та якість взаємодії».
Тому, зараз, вкрай важливо створювати синергію онлайн та офлайн каналів.
У руслі даної тенденції, мережа ТЦ «Аракс» у цьому році запустила новий сайт маркет-плейс araks.ua. Експерт розповіла про головні нюанси створення візуального ТЦ та його переваги для продавців меблів, а також покупців.
Гості конференції оцінили унікальну інформацію та досвід ТЦ «Аракс» для свого професійного застосування. Виступ експерта викликав великий резонанс серед учасників, що говорить про потребу меблевого ринку в розвитку нових каналів збуту та взаємодії з потенційними покупцями.